"Kırıldım!" demeye getiriyorum ama bir türlü olmuyor. Çünkü siz dışarıdan bakınca sapasağlam birini görüyorsunuz, içime bakmıyorsunuz hiç! Hoş, ben içime bakmanıza izin verir miyim? Asla..
Tolstoy diyor ki: “Belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak lazım. Zorlamak bazen çözüm değildir. Ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir.”