md11

md11
@MD11
"Kırıldım!" demeye getiriyorum ama bir türlü olmuyor. Çünkü siz dışarıdan bakınca sapasağlam birini görüyorsunuz, içime bakmıyorsunuz hiç! Hoş, ben içime bakmanıza izin verir miyim? Asla..
İnsan ve Duygular
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Dünya bir bütün, ben dışındayım..
1K
“Ben üzgündüm ama onlara 'yorgunum' dedim.”
Hayat
Aynen
Tolstoy diyor ki: “Belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak lazım. Zorlamak bazen çözüm değildir. Ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir.”
1K
bunlar artık benim görevim :)
“Hiç kimse izlemiyormuş gibi dans et, hiç incinmemiş gibi sev, hiç kimse dinlemiyormuş gibi şarkı söyle, dünya cennetmiş gibi yaşa..”
Hayat