ODTÜ

ODTÜ
@METU06
Gittim kafetaryaya akşamüstü Uğramıştım öyle ayaküstü Ama yakaladım birini suçüstü Hiç bu kadar hissetmemiştim kötü Burası ODTÜ Bende ODTÜ'de bir garip müftü