//PİSKOPAT\\

//PİSKOPAT\\
@MET_
// Narkoz gibi beynim ve organlarım esir düşmüş yönetimine...// _1907_ Hasta (ama onun)
Tıbbi Sekreter
DOU
İstanbul
12 Şubat 2001
55 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Umut neydi ? Bize koridordu , gidip gelmekti bir uçtan diğer uca . Ama sonuç aynı doktor, senin varlığını hissetmedim şu hayat yokuşunda... PİSKOPAT
Hastalık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimi paraya kimi sevdaya yanarken biz canımıza yandık ... PİSKOPAT 💉
Hastalık
Korkuyorum doktor ölmekten değil azıcıkta olsun şu hayatın tadını alamamaktan .
Hastalık
Yeniden başlıyoruz , yeniden ölmek için. Döngüdeyiz , düzlüğü yok bu işin...
Söz