Sevgiliden doğum günümde mesajla öpücük göndermesini istedim sapik miyim dedi ,özur diledim yanlis anlasilmadan dolayi ,öpücük nicki ıstediğimi ifade ettim,benim ise onun doğum gününu bir yerde kutlamami kabul etti;tuhaflık bende mi, onda mi yoksa duzenin bilinc altına yerleştirdiği karşı cins sosyal veya mono fobisinden mi....