MMAtay

MMAtay
Koskoca bir Öykü içinde küçücük bir nokta olmaktı hayatın tüm güzelliği...
Ben uzun süre yalnız yaşadım; ister istemez düşünmeye başlıyorsunuz. Sahiden herkesten uzak mı duruyorum?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sık sık ve arkadaşça bir araya gelen genç insanlar hep bir ve aynı düşüncelere varırlar.
İkisi de susuyordu; susmalarından ve yan yana oturmalarından birbirlerine güvenerek yakınlık duydukları daha iyi anlaşılıyordu...
Sayın Gergerlioğlu, Hac ibadetini yaparken bana dedi ki: " Herkes gibi senin için de dua ediyorum." Ömer Bey benim inançsızlığımı bilir ben onun nasıl inandığını bilirim. O inanarak dua ettiği için kıymetlidir, ben inanmasam da beni duasına kattığı için kıymetlidir. İnanmak ya da inanmamak insanın gönlüne dairdir. Böyle yaşamak, böyle ilişkilenmek çok mu zor? Herkes kendi inancına, kendi ahlakına uygun davransa yetecek aslında! Ve herkes inandığı ya da düşündüğü gibi konuşma ve yaşama özgürlüğünü öteki için de kabul etmek zorunda olduğunu, bunun inançla değil demokrasiyle ilgili olduğunu kabul etse yetecek! Canan KOÇ
Güçlüye tapınmadık. Sevdiklerimiz zaaflarıyla sevdik, zayıflıklarıyla sevdik. Ne ağlamaktan korktuk, ne gülmekten. Hayatı bir nakış işler gibi her ilmeğine kendimizden bir şey koyarak yaşadık; hayatı güzel bulmadık, hayatı güzel yapmaya uğraştık. Diyorlar ki, yenilmişiz. Diyorum ki, yenilmedik. Gülmeyi, şakalaşmayı, sevişmeyi bilenleriz, aşıkların karşısında başını eğip berduşlarla dertleşenleriz. Erguvanlar bizim için açar, deniz bizim için deniz kokar, güneş her sabah bizi selamlamak için çıkıp gelir, akşam yağmurları bizim içindir. Diyorlar ki, yenilmişiz. Diyorlar ki, geliyorlarmış. Diyorum ki, yenilmedik. Ahmet Altan ( Ve Kırar Göğsüne Bastırırken )