Bir Haziran sabahıydı parka girdim, bir çardakta oturuyordu beni yanına çağırdı oturdum.
Sakindi, hüzünlüydü bir cigara yaktı, sürekli konuşur soru sorardı.
Sonra bir şekerleme çekti kafası dumanlandı, şekerlemeyi sordu bana, -bilmem anlamam dedim
+İyi dedi.
Belliydi sebeplerle yaşıyordu, hiçbir şey umrunda değildi ve karanlıktı...
~MPnr~