Adil olanın peşinden gidilmesi doğrudur, en güçlünün peşinden gidilmesi ise kaçınılmazdır.Gücü olmayan adalet acizdir;adaleti olmayan güç ise zalim.Gücü olmayan adalete mutlaka bir karşı çıkan olur,çünkü kötü insanlar her zaman vardır.
Niye hiçbir sokağın,caddenin,meydanın,köyün adı aynı kalmıyor,sürekli değiştiriliyordu acaba?Tarihten kaçmak için mi ?Her şeye sıfırdan başlamak için mi?