Gazze'nin kahredici yalnızlığa terk edilişini görünce,
14 asır önce Kerbela'da İmam Hüseyin'in (ra) nasıl kahredici yalnızlığa terk edildiğini çok daha iyi anlıyorum.
Gazze her açıdan bir mektep oldu.
Onlar kanlarıyla destan yazarken, bize utanç ve zilletin en dibi düştü!