Nehrin kenarında saatlerce otururdum, çünkü burası köyümdeki en güzel yerdi. Sabahları güzeldi, akşamları güzeldi; hatta sıcak yaz aylarında bile kalın ağaçların nehrin üzerini örttüğü yerler vardı.
Nehirde, suda otururdum ve hava öyle serin olurdu ki yaz olduğunu bile unuturdum..
Hayatın tadını çıkar ve Hayatın mumunu her iki ucundan yak.Mümkün olduğunca yoğun yaşa ve Hayatın tadı sana neden ölümün korkulacak bir şey olmadığının ipucunu verecektir