Nehrin kenarında saatlerce otururdum, çünkü burası köyümdeki en güzel yerdi. Sabahları güzeldi, akşamları güzeldi; hatta sıcak yaz aylarında bile kalın ağaçların nehrin üzerini örttüğü yerler vardı.
Nehirde, suda otururdum ve hava öyle serin olurdu ki yaz olduğunu bile unuturdum..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatın tadını çıkar ve Hayatın mumunu her iki ucundan yak.Mümkün olduğunca yoğun yaşa ve Hayatın tadı sana neden ölümün korkulacak bir şey olmadığının ipucunu verecektir