Şu ana kadar okuduğum Elif Şafak kitaplarında en beğendiğim özellik; kitaplar kendi içinde 2 farklı hikayede ya da 2 farklı zaman da ilerliyor olması. Bu durum insanı hem kitaba daha çok bağlıyor hemde akıcılığı artırıyor.
Kitaba gelecek olursak. İslam dinin de kadın olmak. Galiba kitabın ana konusu bu olabilir. Ama kitap kendi içinde Türk aile yapısını (içen bir baba, dindar Anne) iran halkının durumu(Müslüman da olsa baskıdan kaçma) Zamane müslümanlığı, Yurt dışında ki hayat gibi bir sürü konu hakkında fikir alabileceğimiz muhteşem bir eser.
Keyifli okumalar.