Kitap güzel sevdim bir çocuk var ailesiyle bir yelkenli ile gemi macerasına çıkıyorlar ve o yelkenli ile dünyayı geziyorlar dolaşıyorlar En sonunda bu çocuk köpeği ile beraber adaya düşüyor adaya düştüğünde Bir tane adam var o adamla adada yaşama mücadelesi ne anlatıyorlar güzel bir kitap beğendim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap bir balıkçının hayatını anlatıyor Fakat ben pek sevmedim anca içip duruyorlar ben çok maceralı bir şey sanmıştım fakat hiç güzel değilmiş tavsiye etmem