'' Nesnelere sarılma, onlar seni yavaşlatır. Üzerinde taşımaya değer olan tek şey, aklında tuttukların olsun. '' Ursula K.L.Guin -Kemalist ve Hugonist-
Boyun eğmeyiniz.Efendiler !Gözüpek olunuz, kendiniz bulunuz doğruyu...her güzel şey bu başkaldırmadan ,içinde insan yüreğinin namuslu sabahları vuran uyanma saatinden doğar...