Ben gençken, kırk yaşını geçmiş herkes miadını doldurmuş birer enkaz gibi gelirdi bana,(...)Tanrım!(...)Demek ki ben de yirmi yaşındakilerin gözünde böyleyim...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zavallı, ihtiyar bir enkazım. İşim bitmiş. Çok acayip. Genellikle yaşımı hiç umursamam. Neden umursayayım ki? (...) sağlıklıyım, gücüm yerinde. İstediğimi yapabilirim. Gülün kokusu ben yirmi yaşındayken nasılsa, şimdi de aynı.