Bir narsist hiçbir zaman sorumluluk istemez ya da almaz. Ancak bu, bu sorumluluğu kendi üzerinize almanız gerektiği anlamına gelmez. Siz kendinizle ilgilenin.
Narsisizmin doğasını ve kökenlerini daha çok anlamak , zorlu ya da istismarcı bir deneyimin ardından kendi iyileşme sürecinize başlamak için iyi, faydalı bir yoldur.