G. D.

G. D.
@MabelMatizFan
Orhan Pamuk'un da dediği gibi, ''Aslında en iyi aşk, değil tanımak,hiç görmediğin kişiye duyulan aşktır.''
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Deliricem!! Pardon delirmiştim unuttum
Yeşile maviyi, seninle yakıştırmıştım oysa...
youtu.be/i3SxwUcbUBI Huzur Huzurrr Huzurr ♥♥
Bazen susturmak istersin içindeki duyguları yokmuş gibi yaparsın , kızarsın. Öylesine hoş masum bi duygudur ki aslında... Zaten sadece kendini kandırırsın, gerçeklerin o duygudan ibaret olduğunu bilirsin.