G. D.

G. D.
@MabelMatizFan
Kar yağıyo dua edin durmasın :P :))
Reklam
Bi garip yolcusuyum, çölünün kalbime azap*
Cigaram tel üstü duman, içerim aydarım aman*
Ödevini unutanlar varsa!! hala geç değil yaparsınız yoksa da boş verin okuda yaparsınız
Kafama eseni yaparım, yoruma kapalı bu gece