Madem ki

Madem ki
@Mademki
Ak güvercin olsaydım Pencerene konsaydım
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Selman şöyle sesleniyordu yılgın öğretmenlere: _ Aziz kardeşler! Görevinizin ne kadar ağır ve yorucu olduğunu biliyorum. Ücra köşelerde ne zorluklarla çalıştığınızı ve çabalarınızın halk tarafından gerektiği şekilde değerlendirilmediğini de biliyorum. Ekonomik durumunuzun hiç iyi olmadığını da biliyorum. Ama ne yapalım? Asla unutmayınız ki, biz milleti uyandırmak için çıktığımız yolun henüz başındayız. Bizler yeni eğitim ordusunun öncüleriyiz. Cehaletle mücadele ederken tüm zorluklara göğüs germek zorundayız.
1000Kitap
Eğitimcilere öneriler
Mutlu bir aile hayatının nasıl kurulabileceğini, kadının erkeğe, erkeğin kadına nasıl davranacağını ve çocuklarının nasıl terbiye edileceğini anlatınız!..
1000Kitap
Aydınlara öneriler
Az maliyetli sağlıklı konutları nasıl yapabileceklerini gösteriniz!..
1000Kitap
Halkımıza var olmanın değerini bilmeyi ve korumayı öğretiniz.
1000Kitap