Her insanın ömründe kendini zor zamanda hissettiği bir dönem vardır. Sabredersek geçeriz sınavı.
Sabredersem düzelir her sey biliyorum ... Hayatta her seyin bir imtihan olup, başımıza her türlü felaketin gelebileceğini kabul ederek, Allah'a teslim olup, tevekkül ederek, sabırla beklediğim zaman her seyin bir gün son bulacağına inanıyorum. O yüzden hiç çıkmıyor aklımdan Allah'in sabredenlerle beraber..."olduğunu Son bir kez daha anlıyorum, dik durup güçlü olmam gerektiğini... Çünkü Allah var, o biliyor, görüyor en önemlisi kimsenin hissetmediğini hissediyor. Önemli olan da bu değil mi zaten .Bu yüzden şükrediyorum olana da olmayana da Çünkü biliyorum her şerde bir hayır vardır...🍂
Vesselâm 🌸