Mahir

Mahir
@Mahirbeyyy
Nazım Hikmet’in de dediği gibi; Geri gelmesi mümkün olmayan, hatırlanmamalı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Durmadan seni düşünüyorum. Durmadan seni düşünüyorum. Durmadan seni düşünüyorum. Durmadan seni düşünüyorum. Nâzım Hikmet “
Limanı terk etme cesareti gösteremeyen insan, Kendi kıyısında acı çekmeye mecburdur
"Bu dünya insana gurbettir. Memleket isteyen Allah'a sığınsın."
Özlemin azı çoğu olmaz, ağırdır işte.