Acını yaşa.
Öfkeni de yaşa.
Ve seyret,
Kendini sakın bastırma!
Öyle suyun üstünde akan yaprağa bakar gibi bak.
Uzanıp onu almaya kalkışma!
Kendini suçlama, başkalarını da suçlama!
Olacak olandan kaçınamazsın.
O yüzden hiç bastırma kendini,
Baskılama!
Çünkü insan, bastırdığı duygunun esiri olur.'
Zarifoğlu
Uzaklarda duyduğum bir ses gibisin sadece üzülme diyor.
Şiirler her zaman hatırlanırlar şairler küçümseniyor.
Tozlanmış rafların arasında sakladığım bir resmin varmış.
Ona tekrar baktım lakin bana eskisi gibi gülümsemiyor ..
Rope - Mayıs 8
bilseydin; yakınında soluklanan çiçeğin,
izlerine mahpustur çatlayan dudaklarım.
âyinimiz sürecek o büyük vakte değin,
hâtırası köz olsa, yüreğimde saklarım..