"Ne acayip bir duygudur , onca milli , dini
tanımlamalarda kendini bir Yerlere koymamak , ait hissetmemek, ya da
aynı anda hepsine birden ait hissetmek. "
karanlık bir yolda ıslık çalıp yürürken...
çaldığın ıslık kendine Yazdığın bir Mektuptur aslında. korkuyu, kaygıYı defedip ,
doğacak Yine umudu müjdeler ıslık.
ve bir ıslık tır bizi buluşturan...
bazen tenha bir hücrede
Bazen ücra bir köşede
Bazen de alanlarda,meydanlarda...
Ve hep bir ağızdan faşizme karşı
Bir ıslık la buluşan
Tutsak ıslığa koşan mektuplar...
İşlık tutsak edilebilirmi ?