SORXWÎN

SORXWÎN
@Mahsumdemircan
Herkes beraberinde taşıdığı parmaklığın ardında yaşamakta.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir depremlik, bir virüslük , bir nükleer savaşlık hayatlarımız var. Nasıl da duyarsızca yaşıyor ve nasıl da hiç ölmeyecekmiş gibi hesaplar içine giriyoruz. Ne çok gönül yıkıyor, ne çok kul hakkına giriyor , ne zulmediyor ve ne çok kibirden küleler inşa ediyor .
Nasih can isimli okura yanıt verildi
SORXWÎN
Tabi öyle işte ama bilinmeli ki dört şey geri gelmez ; " atılan ok , söylenen söz , kaçırılan fırsat ve *geçen zaman*. zaman kime ne zaman neyi gosterecegi beli olmaz . Ve bildiğim gerçeklerden biri " egerki kalbin temiz ise hikayen mutlu biter ". 🌱