Diyelim ki gelme saatin öğleden sonra dört, ben saat üç gibi heyecanlanmaya başlarım. Saat ilerledikçe mutluluğum da artar. Saat dört oldu mu yerimde duramaz olurum ve merak etmeye başlarım. Bu da mutluluğun bedeli işte!
Tilki, “İnsanların bir şey tanımaya vakti yok artık. Her şeyi dükkanlardan hazır alıyorlar. Arkadaş satan dükkan olmadığı için de arkadaş edinemiyorlar.”
“Peki nerede bu insanlar? Kendini çölde çok yalnız hissediyor insan.” dedi Küçük Prens
“Ben kendimi insanların arasında da yalnız hissediyorum.” dedi yılan.