Dört elementten üçü tüm canlılar tarafından paylaşılır. Fakat sadece ateş insanoğluna bağışlanmış bir ediyedir. Ve ateşe, canımız o an yanmadan en çok sigara içerken yakın olabiliriz. Sigara içmemizin asıl nedeni güneşin gücünü elde etmek, cehennemi etkisiz kılmak, o ilk kıvılcımla özdeşleşmek ve yanardağların iliğini emmek istememizdir. Peşinde olduğumuz şey tütün değil ateştir! Sigara içen herkes, tanrıların ateşini çalıp evine götüren prometheus’un cisimleşmiş halidir. Tabi bunun bir bedeli olarak her sigara da prometheus’un ciğerlerini parçalayıp yiyen birer kartaldır aslında.