Yağmur

Yağmur
@Mamamiyaaa
"Benimle mutlu olmayı hiç mi istemedin Erdem?" "Düşledim, sadece düşledim. İstemek daha büyük bir şeydi çünkü." "Sen kolay olanı seçtin. Küçük şeyler mutlu edebilirdi oysa..."
Sayfa 58
Alıntı
Reklam
"Bak Erdem; sen yalnız kalmak istediğini söyleyerek, beni bırakıp gittin. Hayatta en değer verdiğin şeyin ben olduğumu söylüyordun. En değerlini neden yarı yolda bıraktın? Cevap ver; insan mutluyken neden mutsuz olmak ister?"
Sayfa 57
Alıntı
"Özür dilerim." "Dileme, benden bir daha özür dileme... Çünkü bilerek yapılan bir şeyi özür telafi etmez. Bunca zaman neredeydin bilmiyorum ama artık her şey için çok geç."
Sayfa 56
Alıntı
İyi ki diye bir şey varken, keşke demekten nefret ederim.
Sayfa 55
Alıntı
"Anlaşılan, sen gitmeyi kendine alışkanlık edinmişsin." "Belki de kalmak ağır geldi."
Sayfa 55
Alıntı
Reklam