"Benimle mutlu olmayı hiç mi istemedin Erdem?"
"Düşledim, sadece düşledim. İstemek daha büyük bir şeydi çünkü."
"Sen kolay olanı seçtin. Küçük şeyler mutlu edebilirdi oysa..."
"Bak Erdem; sen yalnız kalmak istediğini söyleyerek, beni bırakıp gittin. Hayatta en değer verdiğin şeyin ben olduğumu söylüyordun. En değerlini neden yarı yolda bıraktın? Cevap ver; insan mutluyken neden mutsuz olmak ister?"
"Özür dilerim."
"Dileme, benden bir daha özür dileme... Çünkü bilerek yapılan bir şeyi özür telafi etmez. Bunca zaman neredeydin bilmiyorum ama artık her şey için çok geç."