Pesimist okur

Pesimist okur
@Manasiyam
Çok da şey yapmamak lazım..
Başımıza felaketler gelir. Bunların nedenlerini keşfedebilir, bunlardan başkalarını sorumlu tutabilir, başımıza gelmeseler de yaşamamızın ne kadar farklı olabileceğini düşünebiliriz. Ne var ki, bütün bunların hiç önemi yoktur: başımıza gelmişlerdir, o kadar. Hemen ardından, bize uyandırdıkları korkuyu unutmamız ve her şeyi yeniden kurmaya başlamamız gerekir
Sayfa 226·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
– Olanaksız olan bir şeyi nasıl gerçekleştirebiliriz? –Heyecanla
Sayfa 204·Kitabı okudu
Alıntı
Düşman, kendi gücümüzü ortaya koyabilmek için bir araçtan başka bir şey değildir.
Sayfa 203·Kitabı okudu
Alıntı
" Yürekli olanlar, her zaman inatçıdır."
Sayfa 200·Kitabı okudu
Alıntı
Bir çocuğun bir erişkine her zaman öğretebileceği üç şey vardır: Nedensiz yere mutlu olmak, her zaman meşgul olabilecek bir şey bulmak ve elde etmek istediği şeyi -var gücüyle- dayatmak.
Sayfa 196·Kitabı okudu
Alıntı