Hayalet Islığı

Hayalet Islığı
@Mar_di
Hikâye Bitti Çoktan
-Bu hayatı yaşamak zorunda mısın? -Bu benim tercihim değil.
Bir Diziden Fazlası
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ah be hocam, benim de kalp ağrım geçmedi..
"Uyumadım, hakikaten çok üzüldüm. Kalp ağrım da geçmiş değil.."
Yeniden kavuşmak dileğiyle o zaman🙌🏿