Hayalet Islığı

Hayalet Islığı
@Mar_di
Hikâye Bitti Çoktan
"Bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum." -Sabahattin Ali
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık..." -Cemal SÜREYYA
"Şimdi herkes sevdiğinin ona gelmesini bekliyor, herkes mutluluğu kendi hakkı biliyor. Herkes onca acının sonunda karşılığını istiyor, peki bu hikâyede yeğen kim sonunda mutlu olmayı hak ediyor?" -Tuncel KURTİZ 🖤
"Bir kadın haklı olduğu hâlde susuyorsa, bir şeylerden çoktan vazgeçmiş demektir."
Belki
Belki de yanlıştı doğrularım Aşkını, sevgini sorguladım Yolların kapalıydı zorlamadım Öldürdüm çiçeğimi, yaşatamadım ...