Hayalet Islığı

Hayalet Islığı
@Mar_di
Hikâye Bitti Çoktan
"Şimdi herkes sevdiğinin ona gelmesini bekliyor, herkes mutluluğu kendi hakkı biliyor. Herkes onca acının sonunda karşılığını istiyor, peki bu hikâyede yeğen kim sonunda mutlu olmayı hak ediyor?" -Tuncel KURTİZ 🖤
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir kadın haklı olduğu hâlde susuyorsa, bir şeylerden çoktan vazgeçmiş demektir."
Belki
Belki de yanlıştı doğrularım Aşkını, sevgini sorguladım Yolların kapalıydı zorlamadım Öldürdüm çiçeğimi, yaşatamadım ...
"Bir saat de beklerim, bir ömür boyu da..."
5 yaşındaki kardeşimin çizdiği resim :)