İnsan kaybolmayı ister mi?
Ben işte istedim bayım.
Uzaklara gittim
Uzaklar sana gelmez, sen uzaklara gidersin
Uzaklar seni ister, bak uzaklar da aşktan anlar bayım
Hayat arkadaşı olmanın ne demek olduğunu anneannem öldükten sonra dedemin bir sene olmadan bende yanına geleceğim diyip 11 ay sonra karısına kavuşmasından anladım. Bu aşk değil de ne?