Bir parça son yalnızlığa öncekiler hazırlıktır
İnsan bırakmaz sevdiğini sevmek insanı bırakır
Kalırsa gözlerinin elinde yaldızı belki kalır
Ney üşür kanûn pırıldar udlar oldukça karanlıktır
Nasıl da sevdim ne iştir bilmeden sevmeyi
İnsan ne kadar uzun bakarsa bir düşe,düş o kadar gerçeğe benziyor. İnsan uzun baktığı her şeye benzer ya sonunda, işte şimdi sen de ona benziyorsun. Ha söylemiş miydim bilmem ama uzun baktığı her şeyi sevmeye başlar insan sonunda. Eh kabul et, sen de seviyorsun. Başka yolu yok. Ölüm var hayat var ve başka da yol yok.