Togay

Togay
@Marienburg
Bazı duygular sadece kitaplarda anlaşılıyor. Sessizliğimizin dili oldu. Her hikâyede biraz biz, her satırda biraz geçmiş var. Kimi cümlelerde kaybolduk, kiminde yeniden bulduk kendimizi.