Bizim kantonumuzda doğacak kadar şanslı olmayanlar, diye karar veriyor sonunda, anlaşılan bütün tutkularını
bir bir doyurmak zorunda hissediyorlar kendilerini; oysa tutku körleştirici bir bahtsızlıktır.
Eğer “yanlış” olanı yapmak tek mümkün mücadele yolu olarak kolaylıkla gerekçelendirilebiliyorsa, eşitliğin olmadığı bir ülkede çok kırılgan bir barış..