O çağlarda bizim çağımızda yani,yıllar önce Budala prensin mihrabın önünde diz çökmüş”Budalanın gözleri yaşlarla dolarak ikonlara şunu sorduğunu bilmiyordum:
“Olup bitenleri çocuklara niçin anlatmalı?”
“Nereye gitmek istiyorsun zeze?”
-“Yalnızca buradan uzaklaşmak istiyorum.Murundu yoluna gidebiliriz.Yakındır,fazla benzinde gitmez hem”
Güldü
“Büyüklerin sorunlarıyla uğraşmak için daha küçük değilmisin?”
Evdeki yoksulluk o derecedeydiki,insan erkenden hiçbirşeyi çarçur etmemeyi öğreniyordu.Herşey parayla ve pahalıydı.