"Olanların hiçbirinn tesadüf olduğunu düşünmüyorum. Bence hayat farklı yönlere uzanan bir dizi basamak taşı. Hangi yolu izlememiz gerektiği konusunda hiçbir fikrimiz yok, bu yüzden düz bir çizgide yürümeye ve en büyük taşları takip etmeye meyilliyiz çünkü en kolayı bu. Tesadüflerse sapa bir yola ulaştıran daha küçük taşlar. Eğer yeterince cesursan o taşları takip eder,
kendini tam olarak olman gereken yerde bulursun."
"Ne yaptın?"
"Ben mi? Neden bir şey yaptığımı düşünüyorsun?"
"Genellikle bir erkek yanlış bir şey yapıp yapmadığından emin değilse yapmıştır."
Omuz silktim. "Neyse ne."