İbrahim AKYOKUŞ

İbrahim AKYOKUŞ
@MatOgretmeni
Ben Şehîd-i tîğ-i Aşk Oldukta Râh-ı Yârda, Yumadan Defn Eylenüz Tenden Gubârı Gitmesün..
Matematik Öğretmeni
Lisans
KONYA
4 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Hem, gülmek iyidir. Tüm olumsuzluklara ve hastalıklara meydan okumaktır. Gülmek, kalbe şifadır. Bilmez misin sen?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabır, her derdin dermanıdır. Sabretmek iyidir. Ve belki şu an ihtiyacın olan tek şey, sabretmeyi bilmektir!
"Neden hiçbir şey yolunda gitmiyor?" derken bile,belki de her şey yolundaydı.
Her arama anı, bir karşılaşma anıdır.