İşten başka düşünecek bişeyi olmaz mı insanın, işte olmayınca bile gidince şöyle böyle yapabilirim düşüncesi ile yaşıyorum bu nasıl bi işkolik ruhu reisss
Bana iyi gelmeyen her insanla konuşmayı kestim. bana, benim verdiğim değerden daha az değer veren her insanı sildim. kimse için çabalamak zorunda değilim. "çokluk çöplüktür" diye bir söz duymuştum. çok fazla haklı.