Gamze

Gamze
@Mativulur53
Guri gini giğutaşi, mjorak va gotibinaps.
İstanbul
Rize / Pazar, 1 Ekim
339 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Artık yeni insanlar tanıma isteğim yok./hiç değilse şimdilerde yok./üçgenin üç köşesi dolu./sahi benim bir üçgenim var. Köşelerini hiç boş bırakmam, bazen kendileri düşerler, yenilerini buluncaya değin boş kalırlar o zaman, bu benim, "sevgi üçgenim" bana en çok yakın olan/yakın olduğum ya da/en çok sevdiğim üç insanla doldururum köşelerini üçgenimin./ şimdilerde bir köşesinde sen de varsın./
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkese bir pencere lazım, önünde oturup her şeyi unutabileceği.
Kalbim! sen varsın sen tökezleyen bir şarkı değilsin ne de uzun, yanık havalı türkü sen kendinin ezgisisin.
ve artık hiçbir yabancıdan mektuplar beklemiycem ve kendi kendime mektuplar yazıcam.