Şeyma

Şeyma
@Matiya1
Acı içindeyken bile zarifsin İçin acırken bile ümitli...
Eskiler der ki "Yaratılmış her şeyin bir dili vardır ve kendi lisanlarınca konuşurlar.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnciten unutsa da, incinen unutsa da Allah unutmaz..
Alıntı
İnsan imtihandan geçerken Merhametin bile temkinlisini öğreniyor..
"İnsan ahlakı ile insandır. Görüntüsü ile değil."
Sakin ol. "Vermek istemeseydi, istemeyi vermezdi..."