"Aramanın da bambaşka bir hazzı olmalı.
Bulamamanın!.. Görememenin!..
Hep bir yerlerden çıkacak da, belki de hiç farkında olmadan önünde dikilecek de, sonra bir selam verecek de...
İşte öyle bir ümitle..."
"Kaldırımları da rahat bırakın demek hakkını da veriyorum kendime. Bu kaldırımları da bize bırakın. Çocuklara bırakın, kadınlara bırakın, yaşlılara bırakın... Ama ne çare!...
Bırakın da rüzgâr rahatça esiversin kaldırımlardan."