Matmazell

Matmazell
@Matmazell83
.
"Dikkatli olun, beyefendi, o evde adam öldürürler." "Aşk uğrunaysa ziyanı yok."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir erkeğin, köpeğiyle, karısıyla olduğundan daha iyi anlaşması, ona belli saatlerde yiyip içip aptese çıkmasını, sorulara karşılık vermesini, acılarını paylaşmasını öğretmesi bana doğaya aykırı gibi gelir.
Bir kadın, daha ilk gecesinde bir erkeğin kendisini aşağılamasını asla bağışlamaz.
Hazinesini nereye gizlediğini unutan ihtiyar hiç yoktur.
Işığını söndürüp karanlığından şikayet edecekler ..