Mavi

Mavi
@Mavi_305
Yaş 24 ama 2+4 (artık 25 :)) ) --Saçma sapan şeyler paylaşıyorum ,takip etmeyin -- Kendi hayatında başrol olamayan kız...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Naber gececiler ☺️ Ben uyuyamıyorum 😔
Mavi
0:39
Kırık kalpli iyi geceler...
Çok yoruldum, kalbim acıyor kimseye anlatamıyorum. Buraya yazıyorum ama yazmamışım gibi yapın. Yazmayı seviyorum o yüzden yazdım 🙂
Bir kimse ama birinin her şeyi isimli okura yanıt verildi
Mavi
İyi ki okumamış gibi yaptınız 🙄 sizde olmasanız 🤭😂
Bazen beynim...
Bazen bir yazıyı okuyorum, okuyorum ve tekrar okuyorum ama hiç bir şey anlamıyorum. Sanki beynim "ben çalışmıyorum ne halin varsa gör😏" der gibi . Yani o kadar anlamıyorum ki bir başkasına okutuyorum burada ne demek istemiş diye 🤦🏻‍♀️
Bir kimse ama birinin her şeyi isimli okura yanıt verildi
Mavi
Teşekkürler, böyle düşünmenize sevindim:)