Bağda yaprak topluyoruz ve o işin verdiği yorgunluğu anlatamam. Kendimi acındırmak için ya da ilgi çekmek için söylemiyorum ama bizim tayfadakiler varyemezlere üzülüp Allah kimseyi o hâle düşürmesin , Allah bizleri o hâlden korusun diye dua ettiler. Biz yevmiyeciyiz , deyim yerindeyse sürünüyoruz ama şükrediyoruz. Ben bizi seviyorum ya. Her halimizde Allah'a şükretme olayını seviyorum. Şükretmenin verdiği huzur çok farklı 😇☺️