Bende öyle dedim. Hiç bir şey değişmez dedim. İnanmadılar(ya da inanmak istemediler, belki de sadece ona inanmak istedikleri için bana inanmadılar). Değişmezse bile denemiş oluruz dediler. Yahu yorgunum, yorgun. Yorgunluğuma yorgunluk eklediniz. Ah ahh bu kalbim ve beynim hiç akıllanmayacak 🤦🏻♀️.