Dışarıda oturuyoruz ( oradayım) annem Mavi nerede diyor. Sofrada oturmuş yemek yiyoruz (bende sofradayım) babam mavi nerede diyor. Avluda bizimkiler toplanmış oturuyor kuzenim de orada ben yanlarından geçiyorum ve o da dört göz (bi kez beni gözlüklü gördüğü için öyle der )nerede diyor. Bi yerde oturuyoruz (ve ben yine oradayım )bu kez kardeşim abla nerede diyor🤦🏻♀️. Ve bunların hepsi bir hafta içinde yaşandı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ . Ben varım buradayım diye haykıracağım en son 😂