Sema kaplan

Sema kaplan
@Mavice1
Yıllar içinde okuduğum Kitapları paylaştım.
Gelincik; Rüzgar da bile dimdik duran Kırılgan bir cesarettir...
Reklam
Her yıkılmışlıktan sonra ayağa kalkıyoruz Işte hayattaki en muhteşem şey bu...
Güneş dunya'yı kitap insanlığı aydınlatır.
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir
Bütün iyi kitapların sonunda Bütün gündüzlerin, Bütün gecelerin sonunda Meltemi senden esen Soluğu senden olan Yeni bir başlangıç vardır.
Reklam