Sema kaplan

Sema kaplan
@Mavice1
Yıllar içinde okuduğum Kitapları paylaştım.
Şimdiden iyi bayramlar dilerim İyi ve neşeli kalın🍀🖐
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazı acılar baki değildir. Üflersin geçer. Bazılarına daha çok üflemen gerekir Hepsi bu... Sabahattin Ali
Ne kadar da insan kalbine benziyor degilmi? Bir ağacın parçası

Sema kaplan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2025 52. kitabı
Hüseyin Rahmi Gürpınar
8.3/10 · 609 okunma

Sema kaplan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·864 syf.·
2025 51. kitabı
Donna Tartt
8.1/10 · 807 okunma