Mustafa

Mustafa
@Mavidealist
Bugün hayatın geri kalanının ilk günü.

Mustafa

, bir kitabı yarım bıraktı
Sait Faik Abasıyanık
7.7/10 · 9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özü gülmeyenin yüzü güler mi? Neşet Ertaş
“ Kitaplardan başını kaldırma ufaklık,dünya kötü bir yer... ”
"Işığına herkes koşar, sen karanlığından kaçmayana sarıl."
Muazzam..
“insanın sevmesi, sevilmeyi istediği biçimdedir” diye bir cümle okudum daha güzel anlatılamazdı..