Seda E.

Seda E.
Bir Okur Bankacı
Yüksek Lisans
Kayseri
139 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Okuduğum en harika söz olabilir; " Senin görme biçimin, benim kimliğim değildir..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Farketmek acıydı ama gerekliydi...
Beyfendi... Gülerken kısılan o gözlerinize hayranım, Sesinizdeki huzura hayranım Bana prensesler gibi hissettirişinize hayranım Aşkınıza, yüreğinize, merhametinize, her zerrenize aşığım...
beni biraz dinlendirir misin? omzunda, koynunda, dizlerinde hiç fark etmez. ama saçlarımı okşa, kendimi taşıyamaz haldeyim..
Seni yalnız ben tanırım demedim mi? Demedim mi bu yokluk yurdunda hayat çeşmesi benim? Bir gün kızsan bana, alsan başını yüzbin yıllık yere gitsen Dönüp kavuşacağın yer benim demedim mi? Demedim mi şu görünene razı olma Demedim mi sana yaraşır otağ kuran benim asıl. Onu süsleyen bezeyen benim demedim mi? Ben bir denizim demedim mi sana. Sen bir balıksın demedim mi, Demedim mi o kuru yerlere gitme sakın. Senin duru denizin benim demedim mi? Kuşlar gibi tuzağa gitme demedim mi? Demedim mi senin uçmanı sağlayan benim, Senin kolun kanadın benim, demedim mi? Demedim mi yolunu vururlar senin, Demedim mi tövbeni bozarlar senin. Oysa senin ateşin benim, sıcaklığın benim demedim mi? Onu süsleyen bezeyen benim demedim mi? Ben bir denizim demedim mi sana. Sen bir balıksın demedim mi, Demedim mi o kuru yerlere gitme sakın. Senin duru denizin benim demedim mi?